»Kot je poudaril že sam Verdi, z Aido ni želel ustvariti praznega spektakla, ki bi človečnost poteptal z nasilnim razkazovanjem razkošja in moči, ampak prikazati avtentične človeške situacije – nesporazume, medosebne konflikte in naposled kruto usodo...«
»To je njegova tretja opera, za katero je sam dejal, da se je z njo in z bleščečim triumfom v milanski Scali začela njegova uspešna kariera opernega skladatelja.«
»Težko bi pojasnil, čeprav je zgodba uvrščena v avtentičen zgodovinski čas.«
»Nabucco je skladateljeva tretja opera, ta štiridejanka pa je krstno uprizoritev doživela 9. marca 1842 v milanski Scali.«
»Prej kot recikliranje standardnih klišejev, ki po navadi 'preganjajo' sleherno novo produkcijo Verdijeve Aide, zanima raziskovanje takratnega življenja, ki nam kljub vsem razpoložljivim zgodovinskim virom ostaja še vedno velik misterij«
»Zgodba se je takrat kot nalašč vkomponirala v italijansko gibanje (risorgimento) za osvoboditev izpod habsburške monarhije.«
»Tristan govori o globoki človeški težavi. Vsekakor je najbolj človeški od vseh Wagnerjevih del.«
»Obred pomladi, miniaturo, ki izumlja univerzalno fonetiko človeškega srca.«
»Vznemirjeni smo zaradi razvoja dogodkov in vprašanje okrog Placida Dominga jemljemo zelo resno.«
»V tem smislu se kaže kot kompleksna dramatična panorama človeških strasti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju